Uživatelské testování

Poznejte, jak váš web používají skuteční uživatelé, zjednodušte jim život a zvyšte konverzní poměr.

Testování s uživateli je vstupní branou k pochopení toho, jak uživatelé pracují s vaším webem nebo aplikací, co je frustruje a co jim dělá radost.

S čím vám uživatelské testování pomůže

Uživatelské testování

Lepší uživatelská zkušenost

Pomůže identifikovat a řešit problémy
s použitelností, což povede k lepší uživatelské zkušenosti a vyššímu zapojení
a spokojenosti uživatelů.

Vyšší konverzní poměr

Pomůže optimalizovat design na základě zpětné vazby od uživatelů, což povede
k vyšší míře konverze a dosažení vašich obchodních cílů.

Nižší náklady na vývoj

Včasná identifikace problémů
s použitelností snižuje náklady na vývoj
při pozdějších úprvách webu.

Jak uživatelské testování probíhá

01

Příprava

Na základě úvodního workshopu, kde poznám vás, web a vaše zákazníky připravím sadů úkolů, které na webu budou participanti plnit.

02

Nábor participantů

Ve spolupráci s vámi najdu nejvhodnější lidi, se kterými budeme web testovat. Ti by měli odpovídat vaší cílové skupině, aby byly výsledky průkazné.

03

Provedení testování

S každým participantem projdu připravenou sadu úkolů a naše sezení nahraji pro pozdější podrobné vyhodnocení. Testování může probíhat jak na počítači, tak na mobilu.

04

Vyhodnocení

Poctivě projdu každou nahrávku testování a identifikuji místa na webu / v aplikaci, se kterými měli participanti problém. Na základě toho připravím doporučení.

05

Prezentace výsledků

Při společné prezentaci (většinou on-line) si projdeme výsledky testování v Miro a odprezentuji vám svá doporučení, co byste na základě testování měli zlepšit.

Kdo pro vás připraví uživatelské testování

Petr Bechyně

UX designer a webový analytik s více jak 20 lety praxe a velkými přesahy.

Zjednodušuji život lidem ve firmách a jejich zákazníkům. Pomocí skvělého uživatelského zážitku a promyšleného měření. Kombinuji designové metody a analytické myšlení. Díky tomu navrhuji weby, které jsou snadno pochopitelné, uživatelsky přívětivé a obchodně úspěšné.

Komu jsem již s testováním pomohl

S Petrem jsme spolupracovali při návrhu a realizaci uživatelského testování prototypu nového webu McDonald's. S Petrem byla perfektní a profesionální domluva a jeho velkou devizou je mezioborová zkušenost a lidský přístup..

Michal Paulík
DDB

Spolupráce s Petrem, který nám poskytl UX testování naší webové stránky, byla vynikající. Nabídl nám přehledné výsledky, díky nimž jsme rychle pochopili názory respondentů. Jeho efektivní přístup bez zbytečných dlouhých informací nám umožnil okamžitě implementovat potřebné změny. Díky tomu jsme dosáhli lepších výsledků a zlepšili uživatelskou zkušenost na naší stránce.

Ondrej Cirbus
Invest in Slovakia

Kolik to bude stát?

Investujte do uživatelského testování, pro zvýšení konverzního poměru, lepší uživatelskou zkušenost a snížení nákladů na vývoj.

Uživatelské testování

od 69 300

Testování pro vás zařídím od začátku do konce:
✔️ Příprava
✔️ Nábor participantů
✔️ Provedení testování
✔️ Vyhodnocení testování
✔️ Prezentace výsledků

Mohlo by vás zajímat

Je cena konečná?

Vždy záleží na několika faktorech:

  1. Jak je připravený web, nebo prototyp.

  2. Jak obtížné bude najít lidi na testování.

Finální cenu si společně potvrdíme ještě před začátkem spolupráce. U běžného webu bude cena odpovídat ceně výše na stránce.

Jak dlouho to trvá?

Jedno kolo uživatelského testování se dá zvládnou za 2 - 3 týdny.

Vždy záleží na složitosti webu a jak jednoduše se dají najít participanti pro testování.

S kolika lidmi budete testovat?

Standardně testuji se 6 participanty v rámci jednoho kola testování.

Pokud to podmínky umožňují 3 participanti pracují na mobilu a 3 participanti na počítači.

Udělejte první krok

Ozvěte se a společně probereme,
které řešení pro Vás bude nejlepší.