Uživatelské testování
Poznejte, jak váš web používají skuteční uživatelé, zjednodušte jim život a zvyšte konverzní poměr.
Testování s uživateli je vstupní branou k pochopení toho, jak uživatelé pracují s vaším webem nebo aplikací, co je frustruje a co jim dělá radost.
S čím vám uživatelské testování pomůže
Jak uživatelské testování probíhá
01
Příprava
Na základě úvodního workshopu, kde poznám vás, web a vaše zákazníky připravím sadů úkolů, které na webu budou participanti plnit.
02
Nábor participantů
Ve spolupráci s vámi najdu nejvhodnější lidi, se kterými budeme web testovat. Ti by měli odpovídat vaší cílové skupině, aby byly výsledky průkazné.
03
Provedení testování
S každým participantem projdu připravenou sadu úkolů a naše sezení nahraji pro pozdější podrobné vyhodnocení. Testování může probíhat jak na počítači, tak na mobilu.
04
Vyhodnocení
Poctivě projdu každou nahrávku testování a identifikuji místa na webu / v aplikaci, se kterými měli participanti problém. Na základě toho připravím doporučení.
05
Prezentace výsledků
Při společné prezentaci (většinou on-line) si projdeme výsledky testování v Miro a odprezentuji vám svá doporučení, co byste na základě testování měli zlepšit.
Kdo pro vás připraví uživatelské testování
Petr Bechyně
UX designer a webový analytik s více jak 20 lety praxe a velkými přesahy.
Zjednodušuji život lidem ve firmách a jejich zákazníkům. Pomocí skvělého uživatelského zážitku a promyšleného měření. Kombinuji designové metody a analytické myšlení. Díky tomu navrhuji weby, které jsou snadno pochopitelné, uživatelsky přívětivé a obchodně úspěšné.
Komu jsem již s testováním pomohl
S Petrem jsme spolupracovali při návrhu a realizaci uživatelského testování prototypu nového webu McDonald's. S Petrem byla perfektní a profesionální domluva a jeho velkou devizou je mezioborová zkušenost a lidský přístup..
Spolupráce s Petrem, který nám poskytl UX testování naší webové stránky, byla vynikající. Nabídl nám přehledné výsledky, díky nimž jsme rychle pochopili názory respondentů. Jeho efektivní přístup bez zbytečných dlouhých informací nám umožnil okamžitě implementovat potřebné změny. Díky tomu jsme dosáhli lepších výsledků a zlepšili uživatelskou zkušenost na naší stránce.
Kolik to bude stát?
Investujte do uživatelského testování, pro zvýšení konverzního poměru, lepší uživatelskou zkušenost a snížení nákladů na vývoj.
Uživatelské testování
od 69 300 Kč
Testování pro vás zařídím od začátku do konce:
✔️ Příprava
✔️ Nábor participantů
✔️ Provedení testování
✔️ Vyhodnocení testování
✔️ Prezentace výsledků
Mohlo by vás zajímat
Vždy záleží na několika faktorech:
Jak je připravený web, nebo prototyp.
Jak obtížné bude najít lidi na testování.
Finální cenu si společně potvrdíme ještě před začátkem spolupráce. U běžného webu bude cena odpovídat ceně výše na stránce.
Jedno kolo uživatelského testování se dá zvládnou za 2 - 3 týdny.
Vždy záleží na složitosti webu a jak jednoduše se dají najít participanti pro testování.
Standardně testuji se 6 participanty v rámci jednoho kola testování.
Pokud to podmínky umožňují 3 participanti pracují na mobilu a 3 participanti na počítači.
Udělejte první krok
Ozvěte se a společně probereme,
které řešení pro Vás bude nejlepší.