Uživatelské testování

Poznejte, jak váš web používají skuteční uživatelé, zjednodušte jim život a zvyšte konverzní poměr.

Testování s uživateli je vstupní branou k pochopení toho, jak uživatelé pracují s vaším webem nebo aplikací, co je frustruje a co jim dělá radost.

S čím vám uživatelské testování pomůže

Uživatelské testování

Lepší uživatelská zkušenost

Pomůže identifikovat a řešit problémy
s použitelností, což povede k lepší uživatelské zkušenosti a vyššímu zapojení
a spokojenosti uživatelů.

Vyšší konverzní poměr

Pomůže optimalizovat design na základě zpětné vazby od uživatelů, což povede
k vyšší míře konverze a dosažení vašich obchodních cílů.

Nižší náklady na vývoj

Včasná identifikace problémů
s použitelností snižuje náklady na vývoj
při pozdějších úprvách webu.

Jak uživatelské testování probíhá

01

Příprava

Na základě úvodního workshopu, kde poznám vás, web a vaše zákazníky připravím sadů úkolů, které na webu budou participanti plnit.

02

Nábor participantů

Ve spolupráci s vámi najdu nejvhodnější lidi, se kterými budeme web testovat. Ti by měli odpovídat vaší cílové skupině, aby byly výsledky průkazné.

03

Provedení testování

S každým participantem projdu připravenou sadu úkolů a naše sezení nahraji pro pozdější podrobné vyhodnocení. Testování může probíhat jak na počítači, tak na mobilu.

04

Vyhodnocení

Poctivě projdu každou nahrávku testování a identifikuji místa na webu / v aplikaci, se kterými měli participanti problém. Na základě toho připravím doporučení.

05

Prezentace výsledků

Při společné prezentaci (většinou on-line) si projdeme výsledky testování v Miro a odprezentuji vám svá doporučení, co byste na základě testování měli zlepšit.

Kdo pro vás připraví testování

Petr Bechyně

UX designer a webový analytik s více jak 20 lety praxe.

Zjednodušuji život lidem ve firmách a jejich zákazníkům. Pomocí skvělého uživatelského zážitku a promyšleného měření. Kombinuji designové metody a analytické myšlení. Díky tomu navrhuji weby, které jsou snadno pochopitelné, uživatelsky přívětivé a obchodně úspěšné.

Kolik to bude stát?

Investujte do uživatelského testování, pro zvýšení konverzního poměru, lepší uživatelskou zkušenost a snížení nákladů na vývoj.

Uživatelské testování

od 69 300

Testování pro vás zařídím od začátku do konce:
✔️ Příprava
✔️ Nábor participantů
✔️ Provedení testování
✔️ Vyhodnocení testování
✔️ Prezentace výsledků

Komu jsem již s testováním pomohl

S Petrem jsme spolupracovali při návrhu a realizaci uživatelského testování prototypu nového webu McDonald's. S Petrem byla perfektní a profesionální domluva a jeho velkou devizou je mezioborová zkušenost a lidský přístup..

Michal Paulík
DDB

Mohlo by vás zajímat

Je cena konečná?

Vždy záleží na několika faktorech:

  1. Jak je připravený web, nebo prototyp.

  2. Jak obtížné bude najít lidi na testování.

Finální cenu si společně potvrdíme ještě před začátkem spolupráce. U běžného webu bude cena odpovídat ceně výše na stránce.

Jak dlouho to trvá?

Jedno kolo uživatelského testování se dá zvládnou za 2 - 3 týdny.

Vždy záleží na složitosti webu a jak jednoduše se dají najít participanti pro testování.

S kolika lidmi budete testovat?

Standardně testuji se 6 participanty v rámci jednoho kola testování.

Pokud to podmínky umožňují 3 participanti pracují na mobilu a 3 participanti na počítači.

Udělejte první krok

Ozvěte se a společně probereme,
které řešení pro Vás bude nejlepší.