Uživatelské scénáře: Popište, jak se uživatel dostane k cíli

Lidé na váš web nepřijdou jen tak, ale přijdou, protože chtějí vyřešit nějakou svou potřebu. Na vás je návštěvníky provést celým procesem tak, aby ji vyřešili - splnili svůj cíl.

Card sorting

Je metoda uživatelského výzkumu, při které se snažíme zjistit, jak uživatelé organizují a třídí informace. Díky tomu vyladíte informační architekturu svého webu (IA), také můžete upřesnit pojmenování kategorií a pochopit mentální modely svých uživatelů.

Informační architektura: zorganizujte svůj obsah, aby se v něm lidé vyznali

Pomozte lidem se co nejrychleji zorientovat na vašem webu nebo v aplikaci a naservírujte jim obsah, pro který si přišli.

Persony: Proč jsou důležité a jak popsat ty vaše

Potřebujete něco, s čím budete schopni jednoduše pracovat v celém týmu, obsahuje vše důležité o vašich uživatelích a ideálně se vejde na jednu stranu. Persony.

Uživatelský výzkum aneb zeptejte se svého zákazníka

Uživatelský výzkum je na začátku každého většího a/nebo drahého projektu klíčový. Pomůže vám vnést do projektu náhled uživatelů a dá vám data potřebná pro další rozhodnutí. Proto platí: zeptejte se svého zákazníka.

Jak se navrhuje web

O tom, jak bude web nebo aplikace vypadat, se rozhoduje dávno před tím, než se začne „kreslit“. Přečtěte si, jak se co nejlépe dostat od úvodního nápadu k hotovému webu nebo aplikaci, která vydělává peníze.